Saturday 11 October 2014

assalamualaikum ..
tatawu lah .. tadi rasa macam semangatlah juga nak study .. tapi sejak petang tadi aku cam pelik kenapa satu rumah aku ada modul calculus .. aku lama dah nak tanya sal modul yang budak kelas aku fotostet kan .. sebab ingat nak guna gak , kotlah cam mudah nak fahami .. tapi aku lupa .. aku kan ada short term of memory sikit pasal benda macam nih .. tadi aku tanya roommate aku mana dia dapat modul tu , dia kata X bagi .. X tu budak kelas aku yang serumah dengan aku .. dia kata ada lebih .. kalau lebih , kenapa aku tak dapat pon .. hum .. sampai hati .. aku tanya bb bee , dia kata "X ada ambik untuk kita semua yang sekelas dalam rumah ni , masa dia nak bagi aku , aku kata aku dah ambik then aku suruh dia tanya kau kalau kau belum ambik .." kenapa tak tanya aku pon .. humm .. sokaylah .. kadang-kadang orang akan lupakan kita walaupun kita salah seorang orang yang tolong dia .. humm .. sokaylah .. pape pon aku terasa hati gilalah juga .. sebab aku lama dah tunggu , tapi aku terlupa terus .. at last aku tahu jadi macam nih .. humm .. sedih .. tapi jangan ikut sangat amarah tu .. tak elok  .. humm ..

No comments:

Post a Comment