Wednesday 1 October 2014

assalamualaikum ..
aku redha .. kali ni aku terpaksa hilang seorang kawan yang aku selalu cerita kat dia .. tempat aku dapatkan ilmu .. tempat berkongsi cerita .. tempat aku dapatkan pendapat .. dia seorang lelaki .. aku pon sebenarnya tak tahu macam mana aku boleh rapat dengan dia .. tapi takdir ALLAH menentukan yang kitaorang akan menjadi "stranger" , seperti kitaorang tak pernah kenal .. ya ALLAH , tadi aku nak ambik nota masa aritu dia pinjam .. tahu tak rasa dia macam apa .. rasa dia macam , "urgh!" .. dia just bagi kertas tu then aku ambik tanpa melihat dia dan semua pergi arah masing-masing .. ya ALLAH .. what's that .. ini ke yang kau maksudkan "aku ni macam biskut kau tahu" , "kenapa pulak" , "yelah, bila orang tak ada nasi baru cari biskut , ada tak ada tak bagi impak pape kat sesape" ..
ya ALLAH .. kau ! kau ingat aku manusia macam tu ke kat kau .. aku sayang kau sebagai kawan aku , tapi macam ni akhirnya .. tape .. aku faham .. semoga berjaya , kawan .. aku ikut arah yang kau buat untuk aku lalui .. aku tak ada hak nak halang kau .. aku sedar ..

No comments:

Post a Comment